PRIVACY
ACCOUNT
Welcome to Alumni Network
Email
Password
Don't have an account?
Welcome to Events
For us, a great workplace combines a clear purpose and a passion for solving issues.
BFSI Trends: Investing in the digital-first enterprise
Monetizing company cost centers with predictive tools and insights
2023 Integrated Report
Register
Login
Om Teleperformance Norden
Smartere løsninger
Mer effektiv kundeservice
Global skalerbarhet med lokal ekspertise
Kunden i fokus
Teleperformance vektlegger bærekraftig praksis som tar hensyn til mennesker, samfunn og miljø. Vi er forpliktet til å opprettholde en kultur av samhørighet, pålitelighet, mangfold, inkludering og integritet ved å følge retningslinjer som verdsetter menneskerettigheter, etikk, arbeidslover, bærekraft og nulltoleranse mot korrupsjon.
Teleperformance har vært forpliktet til FNs Global Compact siden 2011, og vi støtter vårt engasjement fullt ut gjennom våre globale, regionale og lokale aktiviteter, samt CSR policies (CSR-retningslinjer).
Åpenhetsloven trådte i kraft 1. juli 2022 for å forebygge brudd på menneskerettigheter og uanstendige arbeidsforhold. Teleperformance arbeider med aktsomhetsvurderinger i henhold til OECDs retningslinjer, og utfører løpende evaluering av nye leverandører.
Du kan lese vår rapport her!
Empowering the Tourism and Hospitality Sector: A Successful Digital Transformation Partnership with Teleperformance
Kalla Samtal Är Tillbaka 2024: Outbound Sales
Behöver vi verkligen en Marknadschef?
Our team of interaction experts connects the biggest and most respected brands on the planet with their customers, always making sure that each interaction matters.